Wasup?!

Hejsan darlings! Vet ni vad? Jag har bytt header... eller vad F det betyder.

Det var ett tag sedan jag skrev till er. Det känns lite konstigt att skriva här igen eftersom att jag redan vet att allt kommer att bli sabbat när jag väl lagt upp alltig och all kommer att se ut som en grishög eller nått?
  • Men eller hur är min header helt otrolig. Gissa vem som har gjort den? Det är Patricia. Yeay!
  • Nu ska jag snart lägga mig men jag kan berätta att jag ska vara med William, Fanny, Frida, Dogge och Martin imorgon :D ihiihihi det kommer bli så himla. Fun Fun Fun Fun because it's friday tomorrow :D
  • Jag känner mig verkligen super duper trött! Det kan jag lova. Om ni skulle fråga alla i klassen för idag har jag varit helt galet trött. Till och med i skolan??? VAD tusan håller på att hända????!?! jag som brukar vara sååå otroligt galen ;)
  • Nu ska jag sova :D POSSPOSS :D

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0