Stjäla någons röst?

Jag har lyssnat på samma låt typ 5 ggr nu eller mer. I RAD!!!! :O
Det är förmodligen vanligt om man är tjej.. Det stämmer nog in på killer också. Jag får väll erkänna då, jag är inte speciell.
  • Jodå, jag är väldigt speciell om jag ska vara ärlig. PÅ ett positivt sätt.
  • Idag ska jag till min gamla skola och hälsa på, vi ska ha en classreunion. Det ska bli så kul att se lärarna och alla GAMLA klasskompisar. Det är så sjukt att man har gått på gymnasiet snart i ett år. Jag kan säga att det känns som tiden flyger iväg. ( ETt uttryck många äldre använder isg av) uhg.. jag börjar bli gammal :(
  • Jag borde kanske inte snacka om att jag börjar bli gammal, för så gammal börjar jag inte bli ;)
  • Snart tar jag helg förrästen. Så skönt! På min skola är vi lediga på både torsdag och på fredag.. Medans Wille går i skolan på fredag ;) stackarn! ;)
Här är VIDEON på låten Someone like you med Emily Luther och Charlie Puth.

Jag borde plugga nu, men jag är klar.. Men man kan alltid redigera och göra bättre :D
Bye bye// Julia
Jag tog de här bilderna i DUblin! :D

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0