J.U.L.I.A and Wi.l.l.Iamis.

Nu sitter wille och tittar på Wimp.com. Jag och Wille gillar den sidan, den är faktiskt rätt awesome!
  • Idag har jag pluggat, så det känns riktigt gött och jag har bara tait det lugnt/CHILL men adnra bokstäver. Det har varit härligt.
  • Min nya favorit låt är Payphone med Maroon 5 och Wiz Khailfa... eller något i den stilen! Det är en riktigt bra låt. Jag länkar den här.
( Bilden är lånad från google )
  • Den här veckan är jag ledig på torsdag och fredag, värsta gött! Under helgen ska jag och Frida åka till hennes pappa ( för hon har körkort nu förstår ni ) :D <3 Grattis till Fridurfen!!! Sen ska jag vara med Björn någon dag också. Och självklart ska jag umgås med min älskade William!<3
  • Nu ska jag snart gå och lägga mig! poss poss :D

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0