Idag är det söndag

Hej alla bloggare och icke bloggare.Just nu håller Wille på att rätta till mitt halsband som sitter fast.. Inte så kul.. Jag vill faktiskt lägga mig nu. Men så är det väll.. så fort man vill lägga sig så händer det något som gör att man inte kan lägga sig. haha!
  • Idag har jag varit med mina kära vänner. Det blev en jätte kort sväng. Egentligen skulle vi inte ha varit idag. Men vi stötte på varandra i alla fall underligt nog. Vilken tur! Vi hade jätte mysigt.
  • Sen så passade jag T och S idag också tillsammans med Wille och hans mamma. Det var också lika kul som vanligt. 

  • Sen bestämde jag mig för att ta tag med mitt sportande.. så jag abd Wille, Jonte och Dogge att spela frisbeegolf så att jag skulle få gå lite. Jag spelar inte frisbeegolf själv, men jag gillar att gå :D
När vi kom hem åt vi och då skulle vi se på film, men det gjorde vi icke. Vi skrattade och pratade istället. Det var najs!:)
  • Jag vll bara lägga till att jag har världens bästa pojkvän<33333
På bilden sitter jag och pluggar

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0