Ed Sheeran- Lego House

Nu har jag en ny favorit låt! Den heter Lego House och Ed Sheeran sjunger. Jag tror jag har pratat om Sheeran förut... nämligen,.... gmm.. Ja Det har jag faktiskt. A Team sjunger han också. Det är också en bra sång som han sjunger.
  • Just nu sitter jag på Svenskan. Vi håller på att skriva en argumenterade text om Street art. Det är väldigt intressant. Jag borde räcka upp handen men jag orkar inte riktigt. Tyvärr.. Jag gjorde det förut, men då gick hon förbi mig och gick till en annan tjej i klassen även om hon sa att hon skulle till mig.. hahahahah FAIL!
  • Nathalie sitter vid min högra sida och Emma vid min vänstra. Det är väldigt viktigt! Jag satt från början om Emmas högra sida... men så sa Nathalie att hon inte var farlig... så jag satte mig vid hennes vänstra sida istället.. och då började Emma gråta ( på låtsas) ;) Haha! SÅ KUL.
  • Är det något mer jag ska berätta för dagen. JA Jag har varit i tre huvudstäder på mindre än en vecka. Stockholm, Dublin och i Helsigfors. Jag har varit ute och rest en massa. Det har varit helt underbart, jag har sett många nya ansikten, jag har skrattat mycket och det har varit en helt otrolig upplevelse! :)
  • Jag kan verkligen inte sluta lyssna på LEGO HOUSE!!!!! Något jag har funderat på väldigt länge nu är ( inte så länge.. kanske 2 dagar) men i alla fall.. Jag har funderat på om jag ska sjunga på skolavslutningen? låter det som en rolig plan??? Ja det tycker jag... men jag är inte tillräckligt bra för det. Men det tänker jag göra i alla fall.. om jag hinner ;) haha!
  • BYE BYE!! :D <3

Kommentarer ♥
Postat av: Sofia

klart du ska sjunga! :D

2012-05-10 @ 13:49:39
URL: http://sofiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0