Bloggar med Björn!

Nu är jag med Björn! Han pratar om filmer och vilka filmer som är genomtänkta. Han ÄLSKAR BATMAN.

  • - Vet du att det finns en stad i mellanöstern som heter Batman// Björn
  • -Nej.
  • -När "dark knight" kom ut tänkte staden stämma dem för att de hade tagit deras namn till en seriefigur!
  • -Detta visste inte jag i alla fall ;)

  • Björn är nörd - Björn
  • Awwwwwwwww.... Nejdå JAG ÄR NÖRD! // JULIA
  • Klart du är nörd, du kör ju wow// Björn
  • Du är inte nörd för du spelar inte wow.. Wow är bäst! Så dääää såååå
  • Däääää sååååååå..?? ;)

  • I have loved you for a .... nananannaaaa. nananaaaaa.. naaaaaaaaaa naaaaaaaaaaaaaaaa.. Låt.

  • Björn, vad ska vi göra nu???
  • hmm... Bra fråga... sova?
  • Nej Björn, snälla.. SOV INTE PÅ KÖKSSOFFAN!!!!
  • Jag ska leka med affe//björn..
  • Du ska inte leka med affe i sömenen va???
  • Jag drömmer om affe när jag sover, han finns i min själ kan man säga. När jag blundar, ser jag affes mustach.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Nu kanske vi borde hitta på något vettigt???
JAAAAAAAAAAAAA Frågestund!
  • Björn, vad väljer du, TOMAT/ GURKA. Motivera ditt svar: Tomat, fast det beror vart man ska stoppa den.
  • Björn, vad väljer du, Tjej eller KIlle. Motivera ditt svar: Tjej, men det beror vart man ska stoppa henne. Om man kan stoppa henne i köket så kan hon fixa tomater.
  • Bjjqsdjioas, vad väljer du, solsemester eller issemester?: Issemester.. Issemester ta jag solssemester för då kan jag spela tvspel.

BJÖRN SJUNGER: reality... mnyareeyss.. and look and... seeeeieieieie. Im just a... lalalaa.. jag gillar egentligen inte om den här låten.. jag tycker den är så dålig... Mhaamamaaaaaaaaaa..

  • Nästa låt: Välj låt björn// JULIA.... ( leken går ut på att jag ska hinna skriva det björn sjunger.. Så får ni gissa på vilken låt det är )

  • - ahahhaa.. Nej jag vill inte ;)
Okej hejdå!!!! :D // JULIA OCH BJORN



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0