Yoooo

Patricia och jag hade jätte kul igår, vi snackade som bara som bara den som glömde nästa bort att göra i ordning mig. Men tillslut blev vi båda klara inför fotona! :)
Tack Patricia för en jätte rolig dag! :D
Idag ska jag som sagt va med Sara, vi ska träffas på torget och ta massor med bilder! Jag hoppas min kamera är laddad för nu ska jag ta massor med fina bilder på Sara/ Naturen och mig själv!!
Dagens inspiration är: The human face in the nature.
Jag tror jag ska bli konstnär, modell och jobba som lärare i gympa och i historia. Sedan ska jag forsätta att extraknäcka i kyrkan och som fäktningslärare för det är jätte kul! :D
Just nu är jag lite trött, jag orkar knappt tänka, fast ändå skriver jag... Jag kanske är för seg för att reagera! haha ;) Stört ;)
  • Nu ska jag klä mig, tvätta hårt om jag orkar, äta, sminka mig och sedan ta bussen till stan för att möta Sarisa ;) ( SARA) :D
  • Sen har jag för mig att jag ska hinna med något mer... Måla naglarna? Nej det var inte det... Well now I have to get ready.
poss poss <3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0