Wille killes dator

Nu sitter jag på Willes säng. Jag sov som en gris ( alltså bra) i natt. Jag kan berätta hur sängen ser ut efter jag har  sovit beredvid WIlle. Den delen jag sover på har inget lakan på morgonen för jag rör på mig så mycket på mig.
  • Jag lyssnar på en låt nu och wille spela gitarr till låten och han gissade rätt på chordsen på direkten!;) Duktig kille jag har.
  • Nu lyssnar vi på Underbart med kalle Moraeus! DEN ÄR SÅ SÖT!
  • Idag fyller Willes brorsbarn år! :D Happy Brithday S<3 Det gör även mammas kusins man, så jag ska hälsa på både S och Ulf!:)
Fullt upp eller vad? Så kan det va i bland! Det kan vara skönt men inte alltid. I morgon ska jag och Wille va med Sebbe och titta på film.

Possposs// Julia
Bildet från -09










HAHA KNÄPPA BILDER MEN SÅ FINA!  :D <3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0