Varför ska jag alltid gå upp tidigt?

Jag det oturen.. okej alla ser det kanske inte som otur... Men i alla fall, jag kanske går och lägger mig halv två på natten och sen vaknar jag till för att min hjärna börjar arbeta på högvarav genom att känna igen rösterna ute i hallen.. Rösterna tillhörde min föräldrar som pratade om något. ;)
  • Den stunden kände jag såhär: Jaha... NEJ JAG TILLÅTER INTE DET HÄR. Okej det gör jag, för vad ska jag göra åt det? ;)
Så nu ligger jag här i sängen... Jag är lite hängig. Skulle behöva en god kopp te med en skones med smör. *HAPPY PuPPY*

  • Igår skulle jag och Wille egentligen på fest... Men Wille kände sig lite hängig så det blev inget. ( JAG ÄR FÖR FEG, Jag vågar inte gå själv! haha! LOL)

  • Sååå vad gjorde Julia i stället då? Jo hon umgicks självklart med Patricia och Björn som hon också gjorde på fredagen! :)

  • Jag har haft en bra helg än så länge! Jag hoppas den forstätter nu. Jag hade tänkt att slappa idag.
  • Slappa= Gå upp göra en kopp te och äta macka.. och att ta på sig kläderna i någon sorts av icke-stress relaterat... Hmm.. Något plagg i taget alltså. INTRESSANT. Nej men sen ska jag väll sminka mig som också är såååå INTRESSANT inte. Sen får vi se vad som händer med mitt vackra liv.

  • Är det något nytt jag bör berätta? jaaa.. Jag tror jag har fått några nya favvo låtar <3 : September- Vem ska jag tro på, Hans Zimmer- This land, John Powell- Make up kisses och sis kiss, Coldplay- Paradise.
Nu ska jag kanske spela lite WOW. HEJDÅ <3

Possposs/Julia

P.s William, om du läser det här blogginlägget... Då hoppas jag du läser det här. Sätt på Sis kiss med John Powell.

Jag älskar dig William och jag kommer alltid göra det. Jag är dum nog och tittar på bilder av dig just nu när jag lyssnar på den här låten. Det känns som att du är borta även om du inte är det. Mina känslor är så starka för dig  och jag älskar ditt sätt att uttrycka dig på. Det är nog det bästa med hela dig. Du använder dig av dina händer när du pratar och du ler som en ängel. Du uttrycker dig också genom gitarren. Du och gitarren blir ett när du spelar på den och speciellt när du spelar en egen sång.
Jag vet att jag kanske låter lite dum när jag säger sluta spela eller något liknande.. Men det är för att jag kanske vill krama dig och känna att du är min!
Jag älskar dig och du betyder mycket mer än den här lillla texten!!!!!!
I can prove it!

Puss och kram älskling Jag älskar DIG! <3




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0