Titanic

Jag är så sugen på att se Titanic med någon som också gillar titanic!

  • Jag har titanic filmen, en dag när jag, Wille och två kompisar skulle sova över satte vi på filmen vi 23:00. Jag kan börja med och nämna att den är ca 2 timmar och 30 min lång och att det är två skivor man måste byta i mellan. Jag var trött redan när filmen starta men jag ville verkligen se den.. Men... jag somande efter 10 min i Willes knä. Sedan vaknade jag upp helt plötsligt av att Wille reser sig och ska byta skiva och då var klockan 01:00 kanske.. Ah och då var jag äntligen lite piggare ( trodde jag) Men icke sa nicke.. Så efter att 15 min Av filmen  så somande lilla Julia igen! Kul ( NEJ ). Sedan vaknade jag och jag hade tydligen gått in i mitt rum. ( Kompisarna och William skrattade åt mig ) Sen när det var 10 min kvar av filmen sprang jag upp och ville se slutet.. men då var filmen precis slut :( Buhu..
  • Så är det någon som vill se filmen med mig någon dag? Det vore jätte sött!

Nu ska jag snart lägga mig för jag är verkligen jätte trött och i morgon är det skola igen! :D
Poss poss

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0