Samhällsekonomi

Det här kanske är min grej? jag kanske borde sattsa på ekonomi? Nej fy! Nej fy vad hemskt! Okej jag skämtade lite. Nej asså, jag fattar vad hur man ska tänka och hur man gör. Det verkar så tråkigt! Skulle hellre vilja bli musiker, modell, lärare eller konstnär liksom!
  • Nu har jag snackat om min karriär flera gånger här på bloggen! Det är kanske lite kontigt, men då kanske ni blir inspirerade av mig!
  • Just nu lyssnar jag på James Morrison- I won't let you go på SPOTIFY! Så himla bra!
  • Nu ska Philip ha hjälp så jag får hjälpa honom! :D
ps Nu lyssnar jag på Wouldn't it be nice - The beach boys ( SÅ BRA )
Poss poss// julia  ( jag har tagit bilden )

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0