Picture

Jag har NATUR nu! Det är lite roligt, vi snackar om hälsan och hur man ska sköta den. Vi är allt en skön klass med massa humor.
Jag är done med mitt arbete så jag har inte så mycket och göra men snart förstår jag väll att det kommmer MER. Just det, Pappi fyllde år igår. Trevligt värre. Ja det blev lite släckt middag hemma. Pappas kompisar kom och deras barn. Det var jätte mysigt och roligt!
  • Idag ska jag fäktas. Jag säger bara, nu ska jag bli hurtig. Hälsa är viktigt för när man är över 70år så kan man bryta benen bara man trampar snett om man inte har haft en bra hälsa som ung ;)
  • Jag tror inte jag får citera en person i från klassen, men det personen sa var så kul att jag nästan var tvungen att lägga mig på golvet ( precis som alla andra i klassen )! I LOVE IT! :D
Poss poss :D

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0