Ny låt sitter fast på tungan

Nu har jag en låt som sitter kvar på min tunga och den släpper inte.. Den är väldigt bra och det var min kära klasskompis Patricia som gav mig tipset. Låten är på samsika och heter "Irene" av Sofia Jannok. Ni kan trycka på "Irene" av Sofia Jannok så kommer låten upp! Hoppas jag i alla fall..
  • Jahapp.. Nu sitter jag och håller på att skriva ett litet fint inlägg igen. Jag menar.. dagens inlägg var väll ganska roligt? Jadå det tyckte jag i alla fall. Jag suger verkligen på att skriva på mobilen men det spelar ingen roll.. Huvudsaken är att jag mår bra över att skriva och självklart att jag känner mig säker! Jag känner mig säker och mår oftast bra över det jag skriver.. förutom det med att Wille fick namnet Quillam igår eller vad det nu var! Det roliga var att det blev något i stilen med quilliam istället för Wille.. Det negativa är att folk kanske trodde att jag bytte partner.
  • ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
  • Ja idag är det min och Williams 3år & 4 månaders dag! Waow bara 2 månader ( tänkte skriva veckor) kvar till 3år & 4månader.<3<3<3<3<3
possposs // Julia
Bilden är från 2010 någon gång! ;)

( Ibland saknar jag mitt llånga hår )

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0