Nu sitter jag.. men

Gah.. jag kom precis på mig igen att jag inte ska skriva ( Nu sitter jag och...) för det har jag gjort ett par ggr nu. Jag låter så lat. Jag är inte så jätte lat faktiskt.. Wille kanske kan intyga det någon dag?!!? Kanske.. men jag menar.. Man kan inte sitta upp och skriva... nej jag menar.. man kanske inte kan stå upp och skriva.. Det känns som mitt liv hadlar om att sitta. MEN DET GÖR DET INTE! ;) Jag lovar.
  • Jag äter After Eight. Gott!
  • Jag kan berätta vad jag ska göra under helgen.
  • Fredag: Då ska jag vara med Patricia vi ska skriva lite på manuset och på kvällen ska jag vara med Björn och Wille, vi ska chilla.
  • På lördag ska jag med min granne och handla mat. På kvällen ska jag förmodligen vara med Fanny och Martin på torget och göra lite saker eftersom att det är earth hour. Sen ska vi hem till Fanny och vänta in tolvslaget för då blir Fanny gammal. Nämligen 17år den 1 April och heter Fanny! Det är så sött!!

  • Söndag: Då ska jag nämligen Jobba i kyrkan och sedan ska jag vara med Frida!
Det blev lite mycket att göra för Julia! :/ Men det är roliga saker jag ska göra :D! JAG ÄR SÅ HAPPY!!
POSS POSS!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0