Nu äre fanny som äger sidan!

neeeeeeej sidan äger Fanny o.O humnf det var Julia som skrev ovan, hon skrev fel !
nom nom nom nom nom nom- mysig sång tkr jag, nästa lika mysig som "jag kan en sång som går dej på nerverna" som jag ofta sjöng när jag var liten. Så därför är nom nom nom min nya plåga till världen, jag sjunger också väldigt dåligt för de som inte visste det.
Just nu sitter jag på Julias skola och vntar på att vi ska kunna åka in till stan tillsammans to carry out a secret mission on UNO. hehehe, nyfikna ni blev nu va?
idag var jag ledig från min skola då jag inte har några lektioner på förmiddagen sen hade skolan planerat kavartsamtal för eftermiddagen, vilket betyder LEDIGT !! o.o :D
Julias skola är mycket läskig ! O.O I feel unsafe within these walls of the Klara Gymnasium
Fanny OUT and ABOUT! :D bye bye

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0