"Not Even Human"

Ja dagens låt är "Not even human - Angel Taylor". Idag har jag varit hos tandläkaren. Jag slapp bannimej att borra och det är jag rätt glad över. Så det blev bara slipning. Jag är verkligen inte rädd för tandläkaren men min kropp spänner sig ganska mycket när jag vet att något kommer att låta borrr borrr borrr och ah.. Nej men ah jag satt i alla fall i väntrummet och spände mig och sedan gick jag in i rum 3 och då blev det slipning. HELA SPÄNNING SLÄPPTE. :D Huh!
  • Jag kan berätta hur det går med filmen jag och Patricia ska göra.. Det går sakta men bra framåt. Vi är nöjda än så länge.
  • Idag ska jag vara med Fridis och Syrenis! :) Vi ska fika och prata. Jag och Frida har en överraskning till Syrene. Hon får se vad det är sen. FÖr jag och Frida vet inte heller vad det är ännu. Men om några timmar vet vi det :D
Igår var jag och lyssnade på när min kära vän Martin sjöng med en grupp människor. Det var sååååå bra! Speciellt "var jag mig i världen vänder" I loved it! It was wonderful.
Men innan jag, Fanny, Elias och Philip lyssnade på den fina kören så var jag med Patricia. Det var jätte trevligt som vanligt. Hon visade en kille som sjöng jätte bra och gjorde alla röster själv med en apparat. Det var rätt tufft! :)
Sedan vill jag rekomendera en jätte god dryck. Man kan köpa den på Waynes caffe frappe caramel.
Bilden är från google
Det är så GOOOOOOTTT!! :)
Nu ska jag ta en dusch och sedan bör det av till stan om någon timme.
Poss poss! ( Jag kanske skriver sen i fall jag inte har något för mig! ;) )

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0