Min söta underbara lilla vän <3

Idag tänkte jag intervjua T.....! Hon är en jätte söt liten/stor tjej! :) Hon är fantastiskt söt och fin! Hon är nämligen W's brors dotter.
Nu kommer de fina frågorna
Prinsessa eller Prins?- *TYSTNAD* Efter lång tid så svarar hon, prinsessa!
Godis eller grönsaker?- hmm.. Både och!
Salt eller sött?- Sött godis
Är du en glad tjej?- Hon nickar (JA)
Vad har du för favorit band?- Jag vet inte, ( wille tillägger- Favorit artist? ) - Eric Saade
Vem är bäst, Julia eller William?- BÅDA!! ( HON ÄR SÅÅÅÅ SÖT!!!! <3)
Vill du gå på bio-kväll med mig, Syrene, Wille, Jonte och Dogge?- Hon nickar igen så sött! (Ja)
Vad är din favorti aktivitet?- hmm... Jag gillar att bada, jag är bra på att bada! ( Wille: Bada är jätte kul, ah julia, så skriver du upp vad jag sa. )

Är du bäst eller är du BÄST?- Haha.. BÄST! <3
Åhh T är så söööt! <3
Nu ska jag T, S, William och syrene spela in en film! Sen ska jag färga håret ännu blondare! ;) JAg brukar ALDRIG färga håret annars! men nu... Nu ska jag färga mitt hår jätte blondt eftersom att solen inte har lyst på mitt hår och blekt det! :/
Bye bye <3// JULIA!
Det här är min WOW GUBBE

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0