MEN HALLÅ

Jag har fortfarande inte laggt upp några utav bilderna! ;) Haha!
Dum jag är då!
Igår var jag med Fanny och Martin. Jag skrev igår att jag hellre skulle vilja vara ute än att kolla på film! Jag ¨ångrade mig! Det var för kallt, så vi var på stan och sedan åkte vi hem till Martin och kollade på tre filmer! Vi hade jätte mysigt och vi åt pizza drack dricka och åt godis :D! Sen drog jag och Fanny till stan kl åtta eller nått, då mötte vi upp Jan! Vi gick på prommenad, sedan gick vi till hans lägenhet och snackade, skämtade och skrattade! :D
Idag har jag och William sprungit på isen här där Wille bor! Det gick nästan hål! :O JAG ÄR INTE TJOCK! MEN den gjorde det i alla fall! ;)
Men här ska ni få se en bild i från när jag var med Sara!
Nu ska jag kolla på när Wille ska träna med hantlarna! ;)
POSS POSS// JULIA

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0