Martin, jag och Fanny

Det var fullrulle i helgen! Jag var med Björn, Martin, Fanny, Wille och Patricia! :)
Allt har varit jätte bra. Jag älskar att umgås med mina vänner.
Vad ska jag skriva om idag.. Jag har spelat massor med musik och skrattat! Jag älskar att skratta!
Nu ska jag kolla på TV med mamma och pappa och snacka i telefon med syrene!
Ps: Jag var med Fridag förut det var jätte kul! :D Vi var ute och gick, vi gick jätte långt! :)
...........................................................................................................................
Poss poss// Julia!



Kommentarer ♥
Postat av: Fanny

haha, helt udda bild på mej där nere men älskar bilderna jag tog på er iaf :)

2012-03-12 @ 19:45:05
Postat av: Martin

Aww shit vad söt Fanny!!! :D :D

2012-03-12 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0