Le dîner

Haha.. Jag ahde nästan hellre skrivit ett blogg inlägg på mobilen. Det är mycket roligare. Jag skulle testa facebook mobilden och skriva till en på chatten.. jag kan säga.. det tog mig nästan 1 minut för att skriva tre meningar. Jag menar... Kan man bi långsammare!?
  • Hela helgen spenderade jag med kära Patricia Bäck för er som inte vet det så är hon en tjej från min klass. Hon har också hjälpt mig designa bloggen. Tackar tackar igen.
  • Vi har varit lite galna. Vi har satt upp lappar på torget där det står - Varsågod du är värig detta- Det var små lappar det stod, älska dig själv, du är bra, du kan, det finns alltid någon på din sida osv! Jag känner mig ganska glad happy för vi var på stan i går och kollade om någon hade tagit några utav lapparna. Nästan alla lappar var borta men själva skyllten var kvar, så det måste betyda att vi har gjort någons dag! :)

  • Just nu har jag franska lektion jag behöver inte vara orolig för ajg är redan klar med mitt arbete och jag kommer inte hinna lyssna på texten som jag har mitt framför ögonen.. ( förutom bloggen då ).

  • I morgon hade jag tänkt att träffa en kompis om den vill.. Vilket jag inte tror att den kan så det suger... Men det duger! jag får väll hitta på något annant annars. Idag ska jag vara med Wille gobben <3

Poss poss :D VI höres. Poss ochnhaj leverpastajs. ( Jag kanske borde försöka lägga boken på tangent bordet och se vad som händer... ;) Jag är lite flummig just nu! ;) ) Bye bye !

Boken:kmlj.. ( Det gick inget bra! :( )



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0