Jag är så härlig

Jag bryr mig inte riktigt om jag skriver fel utan jag kör bara på! JAG SKÄMS INTE ÖVER ATT JAG ÄR JULIA. Jag är ja och för det är ja gla.. Okej det rimmade inte eller.. Okej Emma N fick korrigera lite pt mig för jag skrev lite fult innan.. Jag är jag för det är jag gla.. ( DET RIMMADE INTE ) Haha.. Jag är inte så dum som folk kanske tror..
  • Nej men jag tror jag ska börja skriva hej min bloggf komplisar. ;)
  • Vet ni vad???? I morgon har vi bara en lektion.. EN LEKTION. Skönt, efter det ska jag och patricia hem till mig eller hem till henne och börja planera våran lilla fina film som ska bli seriös!
  • HEJ DÅ! KRAM
Poss poss

Kommentarer ♥
Postat av: Hedil

Vilken härlig bild :)

2012-03-21 @ 11:11:54
URL: http://nattstad.se/Kawaiix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0