Flower power

Nu sitter jag i min sköna, fina, grå, härliga soffa! Wille tränar som fasiken för att göra sina armmuskler ännu större! ;) Han ska nämligen bli Biff! ( Inte mat-biff ) haha!
  • Hur skulle Wille beskriva min blogg?? : Hmmmmmmmmm. ehhh... En bogg som piggar upp dagen. Kanske. Jaaai.. fast inte en bogg utan en blogg. Ha.
  • Igår var jag med Wille hela dagen, jag spelade world of warcraft ( WOW!!! IS THE SHIT) Ah, sen kom syrene då skulle jag, Wille, Syrene och Jonte se In time! Jag kan säga att det var en riktigt bra film. Jag inte riktigt beskriva hur bra den var men den får 8/10 stjärnor eller vad ni kallar det!
Just det! jag skulle lägga ut några bilder på mig, Fanny och martin  här om dagen. Men tyvärr fanny och Martin jag ORKAR INTE. Vi kanske kan ta nya fina bilder på oss till veckan? Ja va bra :D
I morgon är det skolan.. JAG HAR INTE VARIT I SKOLAN PÅ EN VECKA FÖR VI HAR HAFT SPORT LOV! men har jag sportat?! NEJ eller.. jag har cyklat och gått väldigt mycket.. men jag har INTE sportat! ( CAPSLOCK ) MOHAHAHAHAHA:
Dåligt.
Hej.
Nej!
Nu ska jag försöka rädda min skoldator som har dött.. Hårdisken har pajjat!
Poss poss// julia

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0