FANNY, MARTIN OCH JULIA!!!!

Idag ska jag täffa ett par sköna människor! Jag ska näligen va med Fanny och Martin på stan. Vi ska fika, mysa och kanske kolla på film! ( MEN HALLÅ, DET ÄR FINT VÄDER, VI BORDE VARA UTE) Men så tänker inte de! ;)
  • Jag har så ont i huvudet, ont aj, gaaah.. blää.. ah lite sånn känsla, inte bra inte. Så nu ska jag dricka vatten!
  • Just det, Mamma och jag håller på att baka makaronger! Jätte fina makaronger! Gröna=Kiwi, Gula=Passionsfrukt och Rosa=Hallon! Momms<3
  • Jag tänkte inte planera fööör mycket idag, jag kollade nämligen på den där damen MAllo eller vad hon heter ( god morgon tv grejset) Japp då var det psykolog där som sa att man inte skulle ha checka av listor eller vad man kallar dem, för i slutet av dagen blir man bara irriterad om man har två grejer kvar att göra som man inte orkar.. SÅÅÅÅ nu är det slut med sånna listor!
Igår var jag med Sara, vi hade underbart skoj, jag skulle försöka lägga in dem på datorn ( Jag lyckades med det) Men sen när jag skulle få in dem på facebook misslyckades jag! Det tog jätte lång tid för de fina bilderna att ladda upp! Men that's life!
När jag väl får in dem ordentligt på datorn kan jag lägga upp bilderna! OCH NEJ Wille och Patricia är inte klara med headern eller vad man säger! Sorry! Den kommer bli klar någon dag!!
  • Men i alla fall, jag hade jätte trevligt med Sara i går! :)
Nu drar jag snart till stan på nya äventyr! :)
Poss poss <3// Julia

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0