Bjorn is in the house

  • Citat Björn: Åh nej använd inte mitt namn, det har starkt marknadsvärde, jag har inte ens samma marknadsegment som du har.Min demografi skiljer sig vitt från din, i geofraiskt och åldersmässigt... ( pratar som om han vore full) Det är också olika arter vi tillTALAR! hahahaha..
    Jag tilltalar människor, för människor vill läsa mitt. Din målgrupper är katter som hoppar på tangentbordet och råkar få upp din sida utav misstag.... FATTAR DU?
  • Nu ska vi skriva om varför bJÖRN ALDIG KAN STÅ STILL. varför?: Det är så att... jag måste gå och plocka upp min *PIIIIP* hela tiden och den bryter ner möbler med sin vikt. och jag måste bära upp den för att annars kommer den förstöra allt i sin väg. jag får inte låta den gålös. Det här hände här om dan. - okej, jag slängde den i från mig av lättja, likt en gigantisk garnboll rullade den ut sig och mosade fem människor. Dessa människor befann sig i en buss. Jag blev sedan stämd av komunen för att jag har orsaket enorma miljöförstörelser eftersom att jag har krossat träd samt förhindrande av samhällsväg då jag blokerade vägar. med min enorma ( *PPPPIIIIPP*) Herregud Julia. Ska du verkligen sensurera min (PPPIIIPP) som om jag inte redan har släpat runt den i hela... ah världen eller?Ah världen-.-

 

  • vad ska du bli när du blir stor?: jag tänker bli som kony.. nej stryk det där.. jag kommer bli en politiskmästare och min typiska arbetsdag kommer att bestå.. (OKEJ NU RÄCKER DET! BJÖRN//JULIA!) DET HÄR BLEV RIKTIGT ILLA)
  • Förlåt mina kära gäster! Jag ber så mycket om ursäkt! Det var inte med meningen att låta Björn att skirva allt detta. Men han är min vän ändå, Jag vill inte förolämpa någon! Björn skämtar bara! åter igen förlåt!
  • Poss poss FÖRLÅT!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0