Vilken berg och dalbana, eller?

Oj.. oj.. oj! Vad ska jag säga?
-DET REGNAR  STEN?
Nej men i dag inne på skolan regnade det sten. Haha.. ja min sko var fylld av sten och jag kunde öppna ett litet hål och det bara föll ut massa sten!
  • Hej hej stenarna.
  • Nu ska jag snart sova, jag är helt slut. Jag och Frida var på stan idag.. ( självklart efter skolan ). Vi hade såååå mysigt, vi satt och fikade. Jag tog två fetisbitar ( Fetisbitar=Goda bakelser). *MUMMSIGT*
Är det något jag borde berätta för er? Vad var det nu då? Jag kanske verkar jätte glömsk.. Okej jag är jätte glömsk! FÖRLÅÅT :D
Nu ska jag sova för nu ska jag ladda inför morgon dagen. jag ska försöka skriva om något vettigt i morgon! :)
Possposs<3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0