Sparkles

Hello my deares friends! How are you? I'm totaly fine today. I've done some homework....
  • Japp jag har harft en riktigt bra dag och nu sitter jag och lyssnar på när mamma försöker sjunga massor med Adele sånger. Hon är så himla skön ;)
I love my mom<3 :D

  • Det roliga är att hon byter ut sångtexten till nått helt annat och sjunger i en stämma högre än vad sångaren gör.  Mamma är en riktig sköning.
Nu kommer en intervju på min mommi<3

  • Vad heter du?: Jag vill inte lämna ut mig så.. Anki skriv.. skriv inget.... skriv bara Anki.. Lämna inte ut allt, det blir så dumt Julia.

  • Vilken låt med Kate Busch är bäst?: Wuthering Heights

  • Vad har du för musik smak?: All around

  • Tycker du att du har en bra klädsmak?: Ahh.. Tystnad.. ( men man ser att hon är stolt)

  • Vad heter din man ( min pappa )?: Larsa ( säger hon härlig dialekt)

  • Vad är det bästa med att vara gift?:* Tystnad* (Hon ler lite).... Bäst med att vara gift? ehm.. Ja.. det är ju bra om ur juridisk synpunkt om den andra går bort.., För kärleken ändras inte bara för att man är gift. Men vi har lovat varandra att vi ska älska varandra i nöd och lust.. Och DET GÖR VI :D

  • Hade du varit galen om du inte hade fått mig och Anton (Anton= min bror)?: I don't know, but I love you  very much. <3

-Vad väljer du-

  • Äpple eller Päron?: Vadå bara... Äpple NEEEEJ Päron.

  • Godis eller Grönsaker?: Grönsaker det är bäst att vara nyttig.
  • Blondin eller Brunett?: Bloooondiiiin

  • Långa naglar eller korta naglar?: Lååååångaaa ( Mamma låter jätte glad :D)

  • Rock eller Pop?: POP!!

  • Ung eller Gammal?: Medelålders.

  • Dansa zumba eller vals?: ZUMBAAAAA!!! YEAHOOOO YAAAA WIHOOOO :D

  • Kexchoklad eller chexchoklad?: Chexchoklad. nej va.. kex.. nej jag vet inte.. aah jag bli oskäker.. ( plötsligt börja hon sjunga med musiken i bakgrunden)

  • Lampan lös eller lampan lyste?: Lyste

  • Julia eller Julia? : Julia mitt lilla hjärta<3

  • Tack mamma<3 Jätte fint!

Poss poss <3





Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0