Sova över hos Dogge

Idag sov jag och Wille över hos Dogge eftersom att det blev så sent igår och vi ville inte gå hem. Jag sov i mitten!
  • Snart ska jag, Wille och Dogge iväg till IKEA.. tror jag.. annars ska jag och Wille hem.
  • Ikväll drar jag och kära Martin till vår lilla söta vackra underbara vän Fanny<3 Hon som har brytit nyckelbenet :( buhu... men nu ska vi pigga upp henne :D  m
  • Det kommer säkert komma massor med bilder i morgon på vad vi har gjort. ( Vi ska sova över hos henne :D )
Här har ni länken EMINENT SPORT: http://www.emsport.se/
Jag är jätte HUNGRIG.. jag är inte hungrig som en varg. Jag är hungrig som en BJÖRN! Raawwr!
Poss poss

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0