Sjukus urkus

Sjukus Urkus (på grumska betyder)= Jag är jätte sjuk i halsen.
Det stämmer faktiskt inte. Men jag tyckte att det lät jätte bra.
Jag är faktiskt sjuk, min hals gör ont.. BUhuuu ;)
I går var jag med Fanny och Martin, vi åt en jätte god paj (kycklingpaj), den var sjukt god. Vi drack tea som alltid *mumms*. Vi snackade en massor! :D När vi väl sjulle lägga oss kunde vi inte sluta skratta, vi gjorde massor med grimaser och tog kort och kollade på gamla bilder! ;) Hehe.
  • Nu är jag med Wille, vi kollar på Mumien 3 som går på 3an, filmen är inte så jätte bra ( jag har sett den tidigare). I morgon ska jag upp och jobba! Jag ska prata i radion och göra i ordning inför prästvigningen! Det kommer bli jätte kul.
  • På eftermiddagen ska jag, Wille, Frida, S, Jonte och Dogge se på lite olika filmer! :D
Nu ska jag lägga mig poss poss<3

Kommentarer ♥
Postat av: Fanny

Mukklus moppigo nop noprpop = stackars lilla söta sötnos <3 säjj till din hals att bli frisk :) btw tack för att ni kom och muntrade upp mej

2012-01-08 @ 02:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0