Prästvigning is awesome

  • Det var faktiskt väldigt roligit med prästvigning, nästan alla präster som jobbar i vår kyrka var där och bar en alba ( tror jag att det kallas) men också våran domprost och biskop. Den som vigde sig igår fick bära en jätte fin röd  mässhake med stola under. Sola är ett sorts band man bär under den vackar stora mässhaken. De präster som redan var vida sedan långt tillbaka, fick hjälpa den nyvigda prästen att klä på sig de fina nya kläderna.

  • Det var en otrolig upplevelse. Det är inte så många som får vara med om en prästvigning.

  • Men nu ska jag snacka om något annat... Jag börjat bli frisk gott folk, min hals gör inte lika ont längre! Jihpoo.. Jag fångade en räv en dag men räven slank ur näven, fast lika glad för det är jag? Men gladast var nog räven.. Haha Jag skrev säkert fel.
  • Något mer jag kanske borde berätta? JA! Frida har börjat spela wow! Frida min kompis som jag har känt sedan jag var lite plutt har börjat spela WOW! Det är helt otroligt. Det tror man inte.. Men jag viste, att en dag då.. DÅÅååååå skulle jag kunna få en person att spela wow! MOHAHAHAHAHAHAHAHA.. okej hon gjorde det frivilligt, jag varken tvingade henne eller något annat.  Jag ville bara låta lite... cruel! MOHAHA..
  • Nu ska jag snart åka till Wille, vi ska ta det lugnt och bara slappa :)
Poss poss<3


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0