Pictures

Ja, idag ska jag och Sara http://saraagustavsson.blogg.se/ ta några vackra bilder på vårat vackra landskap. Vi ska gå runt i stan och få lite inspiration. Jag hade tänkt att fotografera träd och buskar. Fråga mig icke varför. Jag är bara så spontan. Mitt liv är såå spontant och härligt. KL 12.57.
  • Jag ska möta upp Sara kl 14.00, det är ett tag kvar, men eftersom att jag gick och la mig kl fyra så kände jag att jag behövde en liten sovmorgon och som tur var är att SARA min ÄNGEL alltid går upp runt sju tiden på morgonen.. då kan hon läsa mina vackra sms hon får mitt på natten på morgonen. ( JAG BER SÅ MYCKET OM URSÄKT FÖR DET KÄRA SARA). Men i alla fall.
  • Jag kan berätta lite om går dagen! Det var jätte kul, lika kul som ... som... man kan ha när man har som roligast :D ( kom inte riktigt på hur jag skulle beskriva det). Men först och främst träffade jag frida på stan.. Kära frida. Jag köpte en skit snygg tröja, ett armband och något balsam. haha. fan va dåligt.. Sen skulle Dogge och wille komma. Vi bowlade och jag vann nästan!! Jag kom 2:a. Sen åkte vi hem till Dogge och spelade Wow, jag, frida, dogge, jonte, Wille och S. Vi skrattade, gjorde mat och dogge skämtade hela tiden med att han skulle låsa ut mig och frida på balkongen, men han lyckades ALDRIG :D
Nu ska jag gå och väcka Wille :D Poss poss<3

Kommentarer ♥
Postat av: Sara - h o b b y f o t o g r a f

Behöver jag säga att jag fick ett litet leende på läpparna när jag läste ditt "heeelt spontana inlägg"? Tror inte det va? :) Förresten så är du länkad på min blogg nu, så du kan ju alltid kika in ^^

2012-01-05 @ 18:11:52
URL: http://saraagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0