Kl är nu endast 02.18 (computer voice)

Jag och frida är såå såå såååååå trötta. Hur ska jag orkar gå upp i morgon? Jag ska träffa SARA! Hon har en blogg. Det har jag med. Frida också. Men jag får nog inte lämna ut en lämna ut en länk. SRY.
Frida och jag glor på Dogge och Wille när de spelar. Frida är redan i lvl 9! Nästan 10. Det är fett awesome. Jonte sover -.-zZzZzzz. Yes. Fridalf hälsar// Dogge.
Nu ska jag försöka få dessa killar att dra sina feta huvuden från datorskärmen och prata med oss som finns IRL.
Det kallas-LIV- LIfe- La Vie.. tror jag.. Yes box fille fjox. yes notch asså lotch. Frida skrattar åt mig. Tack.
JAG ÄR SÅÅÅ rolig. Nu ska jag skrika.. vänta. de reagerade inte. Frida bara mummla. nu skrattar hon.. ööööööhh. haha. haa mummel. -"- Ohi.
ROOOMMPAAA :D
Poss poss
YEAH

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0