Julias bästavän ever!

Om ni inte förstod så är det Frida som skriver. Jag ska nu intervju Jullanbullan. Vi har känt varandra alldeles för länge haha! Nej då. Hon kommer att få stå ut med mig länge länge.
  • Första frågan! Om du fick ligga med en kändis vem skulle det va?- Johnny Depp
  • Om du inte visste hur gammal du va. Hur gammal tror du att du skulle va ? Jag är så jäkla barnslig men ser vuxen ut... Så jag hade nog gissat, gissat på 18 kanske!
  • Aldrig mer äta mat eller aldrig mer kissa? Frida påverkar mitt val. Aldrig mer kissa!
  • Vilken är din favorit brorsa av Stenbergarna? Du får inte välja Wille! Aoutsch! (TYSTNAD) Douglas! Fast Jonte är också snäll.
  • Om du måste ligga med en tjej vem skulle det va? Jag skulle ligga med Fanny hehe nej skämta. Frida såklart!
  • Lukta svett eller urin? Svett! ( WIlliam skulle välja bajs)
  • Orm eller spindel? Orm! OFC för dom är bra!
  • Blomlukt eller manslukt? Blomlukt om det är goda blommor! Män kan ju lukta blommor.
  • Ica eller coop? ICA MAXI!
  • Blond eller brunett? Blond för att jag är det själv. Brunett på resten!
  • Cola eller fanta? Coooooooooooooooolaaaaaaaa
  • Bröst eller rumpa? OJ! Bröst tror jag. (william säger rumpa)
  • Smart eller dum? På det motsatta könet alltså - SMART!
NU är det slut för nu kom alla hem!
PUSS

Kommentarer ♥
Postat av: Funny din plutt

nu ät jag ledsen i ögat, trodde verkligen vi hade nått specellt gumman ...men nu vill du inte ens ligga med mej om du nu skulle göra slut medd gull wille och bli bi/lesbisk^^ poss på dej ändå da

2012-01-05 @ 00:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0