Jonte VS Dogge

Nu ska jag ta reda på vem som får flest läsare, Dogge med sina 46 läsare och Jonte med sina.. vi vet inte än.... Intressant. Nu ska vi se vad han svarar.
  • 1. Vad har du för intressen?: Tystnad.. Dogge pekar på tv:n- Tennis! Det här är helt värdelöst.
  • 2.Vad gillar du för färg?: Men lägg av!
  • 3. Blond, Brunett eller rödhårig?: Men julia ge dig nu för fan! Trollar. hehehe.
  • 4. Sur eller ledsen?: Vadå sur eller ledsen.. jag fattar inte.. men. Tack.
  • 5. Beskriv dig själv?: Nej jag vill inte vara med på intervjun.. ah den videon är bra.
  • 6. Är du en stor eller liten toffel?:
  • 7. Vad väljer du?- Vem väljer du, vem gifter du dig helst med utav Nadal och Roger Federer och den du inte väljer att gifta dig med blir din bestman?:
  • 8. Vad väljer du?- En ful tjej som är jätte smart eller en jätte snygg tjej som är jätte dum. Hon vet inte ens vad vatten är, eller vad träd är.:
  • 9. Hur ser dröm tjejen ut?:
  • 10. Varför just så?:
  • 11. Vad väljer du, Apa eller Val?:
  • 12. Vad väljer du, William eller Jonte?:
  • 13. Vad skulle du göra?- Om det var en tjej som flirta med dig och du tyckte att hon verkligen påminde dig om william. Vad hade du gjort och sagt?:
  • 14. Största dissen?:
  • 15. Vad väljer du, att inte vara full eller vara full?:
  • 16. Pissa ned dig i sängen eller pissa mitt på torget?:
  • 17. Anser du att du har ett liv?:
  • 18. Anser du att du är Jesus?:
  • 19. Dommedagen eller inte dommedagen, varför varför inte?:
  • 20. Var ärlig, Vad tycker du om min blogg?:
  • 21: Var ärlig, vad tycker du om mitt nya hår?:
  • 22: Vad väljer du?- Dålig andedräckt eller fult hår?:
Han vägrar svara.. Boring kille fast ändå snäll! Så kan det vara..

Ja idag har jag faktiskt inte gjort något.. Förutom att Jonte, Wille, jag och Dogge har Nörd-kväll NU. Vi ska spela WOW, Sims3 och Ps3!
Poss poss :D


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0