Jag la mig rätt sent

Jag är lite trött nu.. så här ser allt ut i mitt huvud... Blöbb blöbb blööö. Jag kan knappt tänka. Jag gick och la mig kl halv två eller nått och var tvungen att gå upp kl 11.00 eftersom att jag skulle plugga idag. Det var stränga regler på morgonen. Jag satt och satt och satt och satt och fundera och fundera, fundera och fundera. ;)
NU är Jag klar! :D
EU uppgiften är DONE :D
  • Nu ska jag strax iväg och bowla med Fridis, Dogge, Wille och JAG SJÄLV såklart :D Jag sattsar på att jag vinner.. Vem skulle annars vinna? INGEN! ;)
  • Något mer jag borde berätta?.. Ja jag ska kanske kolla på Bio också, jag har inte bestämt mig än. Jag tänkte gå helt själv, sitta i ett hörn och glo och må bra. NEJ det är ett skämt. Jag tänkte fråga om min pojkvän William vill med och om Frida vill med efter bowlingen. MEN nu ska jag försöka dra med coola frida på stan så att vi får "hänga" lite med varandra och ha lite kul och prata om lite PRIVATA saker.
Haha.. waow vad sött, jag har nämligen en granne som är dagmamma. Hon och hennes dagis barn är ute och leker i snön (vilket är en liten snöhög som knappt syns, men man ser toppen av den). Det är två barn där och de är jätte söta och korta. Tänk er små sago älvor med söta overaller som är dubbelt så stora som dem. SÅ söta :D *HAPPY*

Hihi.. jag blir så glad när jag ser småbarn på stan som är jätte korta och söta i ansiktet och så har de på sig världens tjockaste overall ( baby face) Så söt :D De ser nästan ut som pingiviner ;) och så välter de helt plötsligt och så måste man resa upp dem stadigt.. och sen ser man hur de går som pingviner igen.. sen är det någon annan som *poff* landar på rumpan <3 Dagisbarn= Pingviner.



Nu ska jag gå in på facebook och kolla vad som händer där ;)
Poss poss<3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0