Jag är mitt läns bästa fäktarinna.

Det är sant! Jag har varit det två ggr och jag ska vara med i år igen på fäktningstävlingen för att bli fäktningsmästarinna igen. På willes dator har jag ingen bild på när jag fäktas. Men jag ska lägga ut det någon dag!
  • Tips från coachen: När jag gör mina övningar behöver jag en bra återhämtning efter träningen. Därför brukar jag köpa proteinpulver. Från denna sida.
  • Det är en fantastisk bra sida. Det är Willes brors hemsida, han säljer massor med proteinpulver. Det finns olika sorters pulver, det kan  innehålla, proteiner som är kroppens viktigaste byggstenar, Kolhydrater, Vitaminer och Mineraler!

Det är en jätte fin sida+ jätte bra märken. Om ni vill bli Eliter borde ni köpa massor med proteinpulver för att komma på rätt spår!

Som sagt jag jobbar som fäktnings lärare och så är jag mitt läns bästa fäktarinna. Jag har fäktats i ca 8år eller mer. Det är min hobby. Om ni har fler frågor så är det bara att ställa. Jag fäktas med både värja och florett.
Några övning för lår: Ni ska stå som vanligt, håll händerna i midjan, fötterna ska vara en bit ifrån varandra.
Sedan ska man sakta med rakrygg böja benen sakta nedåt. ( Det ska se ut som att ni sitter på en stol) och sedan går man upp sakta .  Man ska göra det här Ca 10ggr. - Stanna kvar i "stolan" i 10 sekunder.

Poss poss :D


Jag är i mitten och ser helt slut ut



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0