Hjärnan går på högvarv

  • Nej nu måste jag fokusera. Jag måste få lite krut i baken och köra på.
  • Jag känner mig gööööör tråkig, jag måste börja skriva om något intressant igen! Vad är det ni vill att jag ska skriva? Ni kanske vill att jag ska göra intervjuer igen? Ja det tror jag att ni vill...
  • Gårdagens citat ( gjord av Julia )- Mamma, SER DU MIN YUCCAPALM I PANNAN ELLER?? ( Det var hår som stod rakt upp i pannan, skit störande.)
Mamma- Hahha Yuccapalm, älsklingen då hahahahahahaha.
J*klar vad irroniskt! Jag är så himla rolig ibland.... :D
  • Jag åkte skridskor idag, jag var jätte duktig och det var de andra i klassen också. Vi tog hand om varandra och ingen ramla.. tror jag i alla fall.. Det såg inte ut så.. Jag kanske var i mitt egna huvud och tänkte på något helt annat.. när det väl var någon som *PPPOOFF* slog i backen.. Nej det tror jag inte :D
Poss poss nu ska jag snart sova :D<3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0