Här är de fina bilderna

Jag och Sara hade det jätte trevligt på stan, vi skrattade. blev förvånade, lyssnade och pratade! Det var jätte härligt att träffa henne! Det var så länge sedan vi tog bilder tillsammans.  Här är bilderna :D
Tack för en bra dag Sara <3


Det såg ut som Gotland

Jag hade som sagt träd som inspiration idag :)



Sara










Här är några utav de få bilder jag tog idag<3
Jag har allt lite talang ;)
PoSS poss<3

Kommentarer ♥
Postat av: Sara - h o b b y f o t o g r a f

Jättefina bilder, seriöst! Å tack för en JÄTTETREVLIG eftermiddag, vi borde ses oftare. Kram! :) <3

Btw. du hade ingen mer bild på mig va? hihi ^^

2012-01-06 @ 08:25:32
URL: http://saraagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0