God natt sov gott min lilla VÄN

Nu ska jag och wille GÅ OCH LÄGGA OSS! Vi sover i en säng dom är 120.. tror jag.. Jag kommer att sova i en tröja som är randig och har en toffs i huvudet för er som är intresserade.. Jag kanske borde nämna att Wille försöker göra en jätte ful grimas här för mig.. Den såg inte så ful ut.. den var lite mer skit FUL-.-'
  • Idag var det den första skoldagen på ages! Känns det som.. Waow... jag längtar verkligen till nästa lov... Och det är ett lov om.. Ca jag vet inte hur många veckor.. men ganska snart.
  • Jag kanske borde berätta varför jag inte bloggade igår? Det var för att jag hade en dag utan INTERNET! Internet= Drar ut livet ur folk.. hallå folk sitter hellre framför en datorskärm än att gå ut i det soliga vädret som är IRL! Men vad ska jag säga.. jag är liksom en utav dem som sitter framför skärmen på en solig dag.. ( DÅLIG KARMA). Jag brukar bli apsur på mig själv när jag vet att dagen flyger sin väg.. BLÄ.
  • Just det.. jag tror att jag ska bli budist som jobbar i svenska kyrkan! Det är inte dåligt! JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV.. Jag ska i alla fall följa vissa regler inom det buddistiska livet och lite inom det krista och sedan det normala. Normala? Ja det normala för mig i alla fall! Just precis.. Jag ska försöka att ligga i mitten av Dukkha!
  • Jag saknar massor med vänner redan nu när jag har börjat i skolan!!!: Fanny, Martin, Frida, Wille, David, Jenny, och gamla gänget!  Förlåt om jag har missat någon nu.. Det är säkert någon.. FÖRLÅT.. men jag är så trött! Men jag saknar er jätte mycket redan<3 NI ÄR BÄST! DET FINNS INGA BÄTTRE VÄNNER ÄN ER
Nu försöker Wille göra en söt grimas, han var jätte söt.. jag menar verkligen det!.. Jag gör tydligen något som en krabba enligt wille.. jag råkar göra bubbler med munnen när jag skriver ;) haha! Jag har allt världens sötaste pojkvän<3 Min lillla plutt
Poss poss<3 Det här är ett utav alla mina favorit djur. Det är en sengångare!<3


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0