Film tips

Idag tänkte jag och Frida tipsa er om lite filmer nu när vi ändå sitter och spelar WOW! Vi har skit kul :D

Nu kommer de icke att staplas i ordning alltså blir det oordning!

Nu börjar vi tipsa!

  • Ps I love you ( buhhuu film) :'( Fin den får  4/5 spillivinker ( något positivt alltså)

  • The notebook ( mycket fin film) Den får 3/5 Spillivinker. F denär jätte fin, J ja den är bra men inte jätte jätte bra, den är en ok film som man ska se med en kille eller tjej. F Jag tycker den är bra :)
  • Juno ( J: Fin film asså.. F: Du lät gammal när du sa så.. Fin film.. ha!( F: SPPRIIIING!!! (wow).. J: Vad är det för film d¨frida? Frida: Jag tycker att den är jätte bra (viskar hon), det är en tänk värd film, man blir kär i killen, han är lite goofy. J: Ja den är faktiskt jätte bra!

  • Harry Potter ALLA . J: Ja den är faktiskt jätte bra! - Vi kommer inte nämna sååå mycket om varje film, det är för att vi inte vill avslöja något!
  • Twilight saga!!!!!! F: OMG jag dööör. J: OCF!

  • Pranormal activity J: waow vilka filmer, jag har dock inte sett film 3.. :( Jätte läskigt)
  • The fourth kind F: J*vlar vad äcklig!!!! J: Jaa, men den är jätte bra!
  • Mothman

  • Love actually

  • Ella enchanted

  • Megamind

  • Lejon kungen

  • Trassel

  • Draktränaren

  • A walk to remember

  • Allt för min syster

  • Familjen Robinsson

  • Pretty woman

  • Run away bride

  • ALLA ailens filmer

  • The house of wax

  • Pocahontas


Det här är några av våra famoriter.. Det finns  många andra filmer som vi inte har nämnt nu! Det kommer en del 2! Jag lovar :D

Poss POss!<3




Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0