Dogge tror att han är ZEUS men även JESUS

Dogge, Julia och Willams konversation!
J: Jag har hört att Jonte är ond... men jag har också hört att du är släkt med honom.
D: Det är sant.. MEN..... Han fick allt det onda och jag fick allt det goda och William... han fick blandat.
J: Jaha.. okej...
W: Va.. är jag mitt i mellan...
D: ja du är grisen som hjälper Herkules innan han ska slåss och bli känd.
W: VA? jaha..
J: MEN VAD ÄR JAG DÅ?
D: Du är den där som nio hövdade monstret som är oslagbart... Om man hugger av ett huvud kommer två huvuden extra.
W: Det betyder alltså att Julia har olika personligheter...
J: jaha jaha..
W: Så om man hugger av ett huvud kanske du blir skit arg...
  • J: okej men testa mig då William, säg något till mig då..!!!
  • W: Ehm.. Ah men Julia .. jag tycker inte att du har... ( JULIA AVBRYTER MED ETT SKRIK)
  • J: GEE DIIIG. DET RÄCKER WILLIAM!
Hahaha vi är så roliga!
Snart ska jag , Wille och Dogge göra en låt tror jag!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0