Tack

Tack kära Patricia för all hjälp! Stackars dig, du är inte riktigt klar än... Vi ska ta lite bilder och göra en ny logga... Men... jag hoppas du tycker det är kul i alla fall :D

TACK!!!! :D *Happy Face*

  • Idag ska jag vara med, Fanny, Martin, Björn, David, Wille och Jenny! Vi ska ha filmkväll och Fanny kommer att vara gôr trött! Hon har nämligen varit uppe hela natten... i natt alltså.. Men i kväll ska hon vara uppe länge i alla fall!
  • Nu är jag i skolan och ska precis ha Svenska, sen mat och efter det MATTE!!! :O
  • Förra veckan var det matte-prov.. Jag undrar vad jag fick :D Jag är nervös som en apa!
  • Ps.. har jag berättat att jag inte äter gris? Det är lite konstigt... men jag menar.. hur skulle man kunna ta något sånt här??? De är såååå söta <3
Jag har varit duktig i 6 månader snart! :)
Poss poss// Julia!



Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0