Mitt hår växer jätte snabbt!

Jag är så glad! Mitt hår är underbart! tack gode du vad glad jag är som har fint och bra hår :D
Idag fäktades jag kl 10:30 på morgonen i ca 40 min. Jag känner mit så bra! Jag vann 2/3 ggr! Härligt!
Någor mer jag borde berätta eller beskriva... ja!! Ja!! JAAAAAAAAAAAAAAAA! MelodiFjaskovalen!
-Det var verkligen usla bidrag idag.. Förlåt om jag inte håller med DIG! Men det var verkligen ingen idag som gjorde mig gladis eller grptisfärdigis.. men ah.. förvånad blev jag i alla fall! Åh fy vad hemskt! ;)
I morgon ska jag plugga och sedan ska jag va med myspys wille som INTE har något lov! thihi.. mitt lilla <3 Har inget lov :( <3 ;)
Poss poss po er<3
Gaaaaah.. jag glömde nästan berätta en sak! Jag kan berätta för er vad mina barn ska döpas till!
Prisma, Ellionora, Elisa, Lea, Leopold och Eliott! :D Haha! Just SO you know guys :D
Big hugs! poss poss :D<3

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0