Fluppppppen

I morgon är det världens bästa tv program på TV:N!!!!!! "ONCE UPON A TIME"!!!! yeay yeay yeay yeay eayyyyyy. Världs bra måste jag säga... Så bra att jag... nej jag kommer inte på något bra.. men den serien är väldigt väldigt bra!
  • Idag ska jag vara med Patricia, ( hon går i min klass och hon fixar min blogg ). Hon ska ta kort på mig och hjälpa mig med min header eller vad man säger. Den kommer förmodligen bli riktigt nice. Annars kommer säkert Patricia och jag bli besvikna ;)
  • Något mer jag borde berätta! Ja för er som inte vet är det den 29/02-2012, vilket innebär att tjejer får fria i år och idag! Det brukar vara männen som friar... Patetiskt, varför kan inte både män och kvinnor fri?? Well today you can!!!!
I morgon ska jag vara med Sara! Vi ska ta bilder på varandra och i naturen. Vi ska försöka få så bra bilder så möjligt, vem vet... Det kanske dyker upp lite bilder här och där.
Det ska bli väldigt trevligt att träffa Sara, vi träffas nästan bara under lov och i bland på jobbet och ändå bor vi i samma stad och närheten av varandra! Det är helt otroligt! Men nu ska vi i alla fall va! :D
Ja.. Går dagen. Igår var jag med mamma och shoppa, jag köpte skor, en klänning och 5 svara strumpbyxor. Sedan när klockan närmade sig ett drog jag till stan och träffade Martin och Bastian. Jag och Fanny skulle nämligen passa Bastian. Sen när Fanny kom drog Martin!
Då gick jag, barstian och Fanny till ett fik!
Sen kom Martin tillbaka efter någon timme (ps. Fiket var jätte trevligt). Sedan drog Martin och bastian hem, dp blev det "girl power" Flick-vännerna fick träffas! Vi åt och skrattade, lyssnade och mådde gott :D
Sedan åkte vi till Martin. Då kom Bastian, Martin, Fanny, Jag, David och Jenny! Vi skrattade och körde massor med lekar! :)
Poss poss :D <3
// Julia

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0