Modell imorgon

  • Imorgon ska jag stå modell. Det var ganska länge sedan jag stod modell sist. Det här kommer bli jätte kul.
    Anna ska ta några bilder till ett projektarbete ( tror jag ). Det jag som lite inspiriationen var ganska udda, udda på ett bra sätt. Det här kommer bli riktigt unikt.
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
  • Idag har jag varit på 50 års kalas! Det var riktigt kul. Det var en stor fest med mycket skratt och glädje. Tackar tackar för det<3
  • Sedan har jag varit hurtig, jag har nämligen varit ute och sprungit ca 2 km. Det är inte dåligt för att var jag. Jag har inte varit så hurtig sedan i somras tror jag.... haha! Duktiga Julia!

************************************************************************************************
Dagens låt Young blood- The naked and famous

Dagens citat: Nu skålar vi ( och jag skyndar mig och hälla upp ett glas loka fort som bara den under grattis sången för att sedan andas ut för att ta en klunk loka!) *moooms såå gött!*


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

GLaD PåSk, jag har glömt att säga det.. men nu sa  jag det!

POSS POSS


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0