Elias 17 år

  • Igår fyllde min vän Elias år. Jag har känt honom sedan jag var ca 7 år gammal. Han är en fin kille med humor och det mesta.

    Energisk
    Lång
    Idérik
    Allsidig
    Successful

  • Elias och jag har gjort massor med saker tillsammans, vi har gjort mer än två hela teatrar tillsammans. Vi har sjungit tillsammans inför ca 30 personer flera gången. Vi har sjungit allt från ABBA till Hej hej Monica.

 

  • Jag glömmer aldrig vårat lilla gäng som bestod av Ankan/anden, Magnum-glassen, Osten och sedan kommer jag inte ihåg vad det var för namn A hade.

  • Nu tänkte jag lägga upp en tuff bild på Elias när an var liten och när nu när han har blivit lite äldre! HAN ÄR SÅ COOL!


Jag hoppas du hade en bra dag vännen, vi ses säkert snart. Säg bara till när du har tid!
Sedan vill jag tacka för att det var lite du som ville att jag skulle starta upp en blogg. JA jag vet att du tycker att det är svårt att läsa min blogg när jag skriver... men det är lite så jag är! ;)

KRAM!!



Kommentarer ♥
Postat av: Björn

Grattis!

2012-04-12 @ 13:21:48
URL: http://www.meatspin.com
Postat av: elias

Naw, va gulligt! :) <3

2012-04-12 @ 13:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0