Bio två gånger under två dagar

I fredags var jag på bio med wille och sebbe. Vi såg på Hunger Games, den var riktigt bra måste jag säga. Jag är en tjej som älska filmer med drama, action, kärlek, skräck och filmer med gåtor. Nu låter jag säkert som vilken tjej som helst. Men jag är speciell och igår såg jag This meens war fridurfen och wille<3 Det var en jätte bra film med mycketbhumor. Jaaaaa jag skriver på mobilen så det går åt skogen...... ;) Jag kan säga att det var jätte kul att va med frida och wille igår. Frida och jag höll på att dö av skratt på bion när de drog ett skämt!! Hahahhaa!! det ar bara jag och frida och kanske wille som vet vilket skämt jag menade!! ;) ;hhaha possposs

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0