Udda dag

Hej,
detta är Wille som tänkte berätta om vad jag har gjort idag!
IDAG! Har jag... spelat och sjungit med kompisar! (Tummen upp)
Jag har även gått och fått ont i halsen... men men... shit the same! Jag klarar mig! =D
Just nu (19:40) får jag massage av min söta flickvän! =D
btw.. hon rapade mig i örat först... så det jämnar väl ut sig =)
Tack för min dag!
Dagens ord: Jämfota hopp!
Julia: Ja, det var ett udda inlägg william. jag har aldrig varit med om maken! hoppa jämnfota också?
oj oj oj... Det är inte lätt inte, att låta ens pojkvän skriva på sin blogg. Man kollar och kollar så att han
inte göra fel! =D Även om jag själv gör 100 fel!
Ja, det var ju trevligt!
Nu tänkte jag och william kolla på Svärföräldrar från helvetet, fast det börjar inte än.
Jag ska väl fortsätta massera även om mina händer är röda! Eller vad tycker du William?
William: Det gör du precis som du vill!
Julia: Ska jag tro på det du säger eller? ;) Men nu ska inte jag fortsätta babbla om min Måndag utan nu ska jag slappna av och tänka på något annat än bloggen! hehehe!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0