Sjunga! Lallaaallaaaa!

Den 1 December ska jag och ett band sjunga "We are the world"..We are the world, we are the childer.. we are the... okej jag ska sluta. Ni fattar ändå inte.. okej det kanske ni gör. Wille är sååå duktig på att spela gitarr.
*(HAPPY FACE)*Nu ska vi sjunga "All I need is you".
Det är väldigt konstiga låtar vi ska sjunga på en Aids mässan. Vi ska även sjunga "Eye of the tiger". Vist, det är härliga låtar, men det är inte så passande. We are the world är en jätte fin låt, en till låt som vore passande är QUEEN-"BohemianRhapsody". Men det är inte jag som bestämmer. Men nu borde jag vara med och sjunga, fast ah.. Nu ska vi få det att låta bra. Just nu låter det sådär..;) Haha!
Nästa gång ska jag låta William skriva, han är lite roligare. Nu ska andra börja skriva på min blogg. Så fort de skriver  blir alltid mina meningar så "BLONDA" Ni kanske såg här om dan.. ;) Haha!
Elias tyckte att jag skulle vara lite mer peronlig.. Och vara som jag är i verkligheten! ;) haha.. Nja.. Det vore nog inte så bra eftersom jag är så öppen! Jag snackar om allt och det är inte alltid så bra! ;)
Jag kanske skriver lite ikväll!
KRAMISARIFRÅNMIGHEJDÅ!!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0