Radio JULIA

HEJSAN! Nu sitter här och äter Jul godis från IKEA.. Jag vet.. DET ÄR INTE JUL! Men det är så gott. Idag har jag jobbat i kyrkan. Jag jobbar som radioteckniker, så man kan höra mig då och då på 92.2 MHZ.
Jag tänkte snacka lite om min modell kariär, jag har stått modell för 3 personer och gått modell på mitticity 1 gång sedan har jag även varit med och gått på bröllpsmässan åt KLEMNERS STUDIO. Jag kan lägga upp några bilder och videos så att ni kan få se.
Shit vad kul det var igår, Wille var lite dryg när han skrev åt mig igår. Ni kanske märkte det? Vi spelade in en video och Philip är så duktig skådespelare! Han hade det roligaste manuset!
Celine- Varför söker ni en sångare.
Philip- Jo... vår sångare var med om en kylskåpsolycka.... Kylskåpet bara... mm.. ja... Föll över honom ( philip viftar med handen och visar exakt hur det föll).
Celine- Jaså, ajdå.. Det var inte så trevligt. Men varför heter bandet I love Thailand?
Philip- Jag var nämligen i Thailand och hämtade min fru.. Hon är väldigt bra. Men det var så vi kom på bandnamnet.
Okej jag vet det var väldigt irroniskt och vi menar verkligen INGET illa om någon tar illaupp!
Nu ska jag vila! hejdå.. Det här var ett tråkigt inlägg ;) haha!

Kommentarer ♥
Postat av: Nathalie

Fin du är ! <3

2011-11-21 @ 09:35:28
URL: http://Zaraghasse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0