Nathalie och Sofia

  • Jag har riktigt sköna klasskompisar, de som sticker ut Nathalie och Sofia. De har sååååå skön humor. De pratar lika snabbt som en hund skälle.. Jag vet, det låter konstigt. Men om jag förklara så här då, ni vet hur snabbt åskan slår ned va? Ja så snabbt pratar de och de hinner säga ungefär 20 ord på 2 sec. Men man hinner med, de är så sköna. Deras skratt kan pigga upp hela dagen! De gör en så glad hela tiden! Förra veckan när vi såg på The Notebook började Nathalie gråta, sedan slutade hon men sen började hon gråta igen och skratta samtidigt! Det var såååå kul, men jag tyckte faktiskt lite synd om henne!
  • Nathalie ska bli PETER PAN när hon blir gammal eller oj.. jag menar inte gammal.. Hon ska bli peter pan när hon blir ung.. Det sa hon nu! Haha!
  • Sofia sitter och snackar med sköna Philip som också går i min klass! Sofia har en koversation med Philip.. Philip bara nickar och låtsas som om han förstår! ;) Hihi!
  • Så söta.. Shit nu skrek Sofia- NÄR BÖRJAR JULKLAENDERN! Haha..
  • Ja.. Detta var kul, nu ska jag försöka hålla igång mitt bloggande! :D

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0